.

Drodzy akwaryści!

Rabaty dla forumowiczów DFA
Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej


Afryka Środkowa

[ Komentarze Facebooka]

Akwaria powyżej pojemności 251 litrów

Moderatorzy: Grupa DFA, Grupa DFA

Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 19 lut 2012, o 12:21

Witam,

pragnę przedstawić na łamach forum swój zbiornik, a więc posiadam:

Akwarium 124,5x50x50 310l szyba 10mm

Filtr zewnętrzny kubełkowy HW 303B z lampą UV 9W (włączaną profilaktycznie regularnie na weekend)

Oświetlenie tył - Sylvania Gro-Lux F38W T8

Oświetlenie przód - Sylvania Aquastar F38W T8

Oświetlenie włączone - 10 h od 12 do 22

Akwarium zostało ustawione tak by rano przez 2-3 h było oświetlone bezpośrednio promieniami słonecznymi

Ogrzewanie brak - temp. 26 rano i 28 wieczorem

Nawożenie: brak

Zestaw Co2 6kg - włączany 16-21

Raz w tygodniu: podmiana wody ok. 75 l odstanej kranówki, usuwanie nadmiaru roślin pływających
Raz na 2 tygodnie: usuwanie starych i zniszczonych liści lotosów, odmulanie podłoża, czyszczenie przedniej szyby, kontrola parametrów wody

Parametry wody:
ph 6,8
gh 12
kh 6
reszty nie mierzę

Podłoże gr. 10-12 cm - żwirek o granulacji 0,2-0,5cm ok. 50kg a pod nim ziemia do roślin doniczkowych + stare półroczne nieprzepłukiwane podłoże z kulkami gliniasto-torfowymi.

Karmienie rotacyjne:
- larwa wodzienia
- larwa komara
- larwa solowca
- mix planktonowy
- suszony kiełż
- suszona krewetka
- wątróbka surowa
- serca drobiowe
- mięso drobiowe
- mięso wołowe
- mięso wieprzowe
- krewetka konsumpcyjna
- wszelakie żywe owady
- płatki Ichtio-vit Tropicala
- sporadycznie sparzona sałata

Nie karmię ryb larwami ochotki.


Elementy dekoracyjne - 2 duże korzenie

Tło strukturalne 3d

Flora:
Lotosy zielony i czerwony
Nurzaniec olbrzymi
Rzęsa drobna
Spirodela
Różdżyca rutewkowata

Fauna:
2 motylowce - para
4 trzcinniaki
2 barwniaki czerwonobrzuche - para
3 barwniaki szmaragdowe - 1 samiec i 2 samice
2 barwniaki Thomasa - para
2 buszowce ostropyskie - prawdopodobnie samiec i samica
14 świecików kongolańskich - 6 samców i 8 samic
3 bystrzyki długopłetwe - 2 samce i 1 samica
2 proporczykowce gardnera - para
2 proporczykowce z kap lopez - para
4 giętkozęby
................................
Turkus Brown:)


Pozdrawiam

Film z tego akwarium
http://www.youtube.com/watch?v=0ALoCUh6 ... e=youtu.be


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez Andrzej » 19 lut 2012, o 12:56

Witamy na forum....
Kurcze wczoraj właśnie oglądałem Twój zbiornik na aquaforum :D
Nie mam tam konta, więc nie mogłem nic napisać, a jest co podziwiać. Bardzo się cieszę, że zechciałeś podzielić się z nami opisem i fotami swojego zbiornika.
Na pierwszej fotce, to ryba z rodziny Channidae ? Nie widzę jej na liście ryb, które podałeś w temacie.
Obrazek
Prawdziwy facet nie je miodu !... Prawdziwy facet żuje pszczoły! ! !
I pamiętaj....Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Dieslem.
Mail- shrimps.life@gmail.com
GG- 32663094
Pozdrawiam "leszcz25"
Avatar użytkownika
Andrzej
Grupa DFA
 
Posty: 2552
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:51
Lokalizacja: Szczepanów (Dolnośląskie)

Re: Afryka Środkowa

Postprzez gienierator » 19 lut 2012, o 13:05

Fajny baniaczek , widzę że różdżycę jako pływającą trzymasz , jak chcesz to wyszperam ceratopteris pteroides (różdzyca pływająca)
pozdro.....
Avatar użytkownika
gienierator
Przyjaciel
 
Posty: 218
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:10
Lokalizacja: Wrocław

Re: Afryka Środkowa

Postprzez andrzej72 » 19 lut 2012, o 13:42

:o Fajniutkie szkło. Lotosiki rewelacja.
-----------------------------------------------------------------
Pozdrawiam
Andrzej
andrzej72
Nowicjusz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 lut 2012, o 14:38

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 21 lut 2012, o 22:31

Andrzej napisał(a):Witamy na forum....
Kurcze wczoraj właśnie oglądałem Twój zbiornik na aquaforum :D
Nie mam tam konta, więc nie mogłem nic napisać, a jest co podziwiać. Bardzo się cieszę, że zechciałeś podzielić się z nami opisem i fotami swojego zbiornika.
Na pierwszej fotce, to ryba z rodziny Channidae ? Nie widzę jej na liście ryb, które podałeś w temacie.


To był wielopłetwiec senegalski, ale już nie pływa u mnie. W ciągu 1,5 miesiąca z 6 cm zrobiło się 18 i musiała nastąpić eksmisja, szkoda że tak szybko rósł, a rybka fantastyczna. Ciągle się zastanawiam, nad powrotem do tego gatunku, ale koniecznie musiałoby to się wiązać z dużą zmianą w obsadzie. Po eksmisji wielopłetwca wpuściłem 15 cm trzciniaki i dorosłe proporczykowce.
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 21 lut 2012, o 22:33

gienierator napisał(a):Fajny baniaczek , widzę że różdżycę jako pływającą trzymasz , jak chcesz to wyszperam ceratopteris pteroides (różdzyca pływająca)
pozdro.....


Ale to właśnie jest forma pływająca, zanurzona szybko zamiera.

http://akwa-mania.mud.pl/rosliny/ceratopteris%20p.html
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez KW11 » 21 lut 2012, o 22:34

Piękne akwarium. Jak Ci się "dogadują" barwniaki?
KW11
Nowicjusz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 22:14
Lokalizacja: WROCŁAW/Milicz

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 21 lut 2012, o 23:38

KW11 napisał(a):Piękne akwarium. Jak Ci się "dogadują" barwniaki?


Bezproblemowo. Początkowo bacznie je obserwowałem, czy nie będą się przepędzać, ale nic takiego nie ma. Objęły nawet bezkonfliktowo sobie rewiry, ale nie wykazują się specjalną agresywnością, co najwyżej płetwy sobie wyprostowują i postraszą jedne drugie ale po chwili odpływają.
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez gienierator » 22 lut 2012, o 01:00

cerevelo napisał(a):
gienierator napisał(a):Fajny baniaczek , widzę że różdżycę jako pływającą trzymasz , jak chcesz to wyszperam ceratopteris pteroides (różdzyca pływająca)
pozdro.....


Ale to właśnie jest forma pływająca, zanurzona szybko zamiera.

http://akwa-mania.mud.pl/rosliny/ceratopteris%20p.html

Ee, coś mnie się zdaje ze się mylisz , to co na fotce widnieje to cornuta , może i na powierzchni i pod wodą ,
ja pisałem o pteroides.
Wstaw fotkę od góry robioną.
pozdro....
Avatar użytkownika
gienierator
Przyjaciel
 
Posty: 218
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:10
Lokalizacja: Wrocław

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 22 lut 2012, o 06:33

gienierator napisał(a):
cerevelo napisał(a):
gienierator napisał(a):Fajny baniaczek , widzę że różdżycę jako pływającą trzymasz , jak chcesz to wyszperam ceratopteris pteroides (różdzyca pływająca)
pozdro.....


Ale to właśnie jest forma pływająca, zanurzona szybko zamiera.

http://akwa-mania.mud.pl/rosliny/ceratopteris%20p.html

Ee, coś mnie się zdaje ze się mylisz , to co na fotce widnieje to cornuta , może i na powierzchni i pod wodą ,
ja pisałem o pteroides.
Wstaw fotkę od góry robioną.
pozdro....



ale przecież to właśnie to Ceratopteris pteroides - Różdżyca pływająca, ale forma pływająca, masz link pod spodem gdzie jest wszystko wytłumaczone
http://akwa-mania.mud.pl/rosliny/ceratopteris%20p.html[/quote]
http://www.akwarium.net.pl/adv/ceratopteris.htm
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez gienierator » 22 lut 2012, o 10:59

Mnie nie musisz tłumaczyć , jeśli chodzi o ceraty to jestem dość mocny , to co pływa
u ciebie to nie pteroides , przynajmniej tak na fotkach wygląda , stąd prośba o zdjęcie z góry.
pozdro....
Avatar użytkownika
gienierator
Przyjaciel
 
Posty: 218
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:10
Lokalizacja: Wrocław

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 22 lut 2012, o 12:54

gienierator napisał(a):Mnie nie musisz tłumaczyć , jeśli chodzi o ceraty to jestem dość mocny , to co pływa
u ciebie to nie pteroides , przynajmniej tak na fotkach wygląda , stąd prośba o zdjęcie z góry.
pozdro....


jak się roślinkę zanurzy pod wodę, to w ciągu 3 dni zamiera, to o czym świadczy?
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez Andrzej » 22 lut 2012, o 13:32

cerevelo napisał(a):To był wielopłetwiec senegalski, ale już nie pływa u mnie. W ciągu 1,5 miesiąca z 6 cm zrobiło się 18 i musiała nastąpić eksmisja, szkoda że tak szybko rósł, a rybka fantastyczna.

Kurcze bardzo mi przypomina rybkę z rodziny Channidae.. :shock:
Co do wzrostu, to patrząc na listę menu jaką serwujesz swoim rybom, to nic dziwnego że osiągają tak szybki wzrost. ;)
Obrazek
Prawdziwy facet nie je miodu !... Prawdziwy facet żuje pszczoły! ! !
I pamiętaj....Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Dieslem.
Mail- shrimps.life@gmail.com
GG- 32663094
Pozdrawiam "leszcz25"
Avatar użytkownika
Andrzej
Grupa DFA
 
Posty: 2552
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:51
Lokalizacja: Szczepanów (Dolnośląskie)

Re: Afryka Środkowa

Postprzez gienierator » 22 lut 2012, o 14:27

cerevelo napisał(a):jak się roślinkę zanurzy pod wodę, to w ciągu 3 dni zamiera, to o czym świadczy?

Wstaw tą fotkę to będzie jasność bo to co jest teraz to wygląda jak cornuta puszczona na powierzchni,
nawiasem mówiąc tez całkiem ładna.
pozdro.....
Avatar użytkownika
gienierator
Przyjaciel
 
Posty: 218
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:10
Lokalizacja: Wrocław

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 26 lut 2012, o 11:23

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez Andrzej » 26 lut 2012, o 11:48

Kurcze, czym robisz takie ładne fotki?
Świeciki Kongijskie to super rybki, kiedyś nawet udało mi się zaobserwować tarło tych ryb w moim szkle.
Obrazek
Prawdziwy facet nie je miodu !... Prawdziwy facet żuje pszczoły! ! !
I pamiętaj....Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Dieslem.
Mail- shrimps.life@gmail.com
GG- 32663094
Pozdrawiam "leszcz25"
Avatar użytkownika
Andrzej
Grupa DFA
 
Posty: 2552
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:51
Lokalizacja: Szczepanów (Dolnośląskie)

Re: Afryka Środkowa

Postprzez gienierator » 26 lut 2012, o 18:10

Fajne fotki , tylko brakuje mi jednej , tej od góry. ;)
pozdro....
Avatar użytkownika
gienierator
Przyjaciel
 
Posty: 218
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:10
Lokalizacja: Wrocław

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 28 lut 2012, o 20:45

cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez Andrzej » 29 lut 2012, o 08:44

Heh... Zawsze myślałem,ze to powolne rybska, ale jak zobaczą muchę to nieźle nabierają obrotów... :D
Obrazek
Prawdziwy facet nie je miodu !... Prawdziwy facet żuje pszczoły! ! !
I pamiętaj....Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Dieslem.
Mail- shrimps.life@gmail.com
GG- 32663094
Pozdrawiam "leszcz25"
Avatar użytkownika
Andrzej
Grupa DFA
 
Posty: 2552
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:51
Lokalizacja: Szczepanów (Dolnośląskie)

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 3 mar 2012, o 13:24

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez mario1108 » 5 mar 2012, o 20:27

Fajny klimacik,podoba mi się ,gratulacje. :v:
Avatar użytkownika
mario1108
Użytkownik
 
Posty: 33
Dołączył(a): 28 sty 2012, o 19:00

Re: Afryka Środkowa

Postprzez Osama » 18 mar 2012, o 12:58

Cud, miód, malina, trzymaj tak dalej :brawo:
Avatar użytkownika
Osama
Przyjaciel
 
Posty: 269
Dołączył(a): 19 gru 2009, o 11:53
Lokalizacja: Oława

Re: Afryka Środkowa

Postprzez gienierator » 18 mar 2012, o 14:58

Kapitalna Środkowo Afrykańska Paletka. ;)
pozdro....
Avatar użytkownika
gienierator
Przyjaciel
 
Posty: 218
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:10
Lokalizacja: Wrocław

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 20 mar 2012, o 19:53

Obrazek
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez Andrzej » 22 mar 2012, o 06:41

Fota rewelka. Masz rękę do fotografowania. ;)
Obrazek
Prawdziwy facet nie je miodu !... Prawdziwy facet żuje pszczoły! ! !
I pamiętaj....Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Dieslem.
Mail- shrimps.life@gmail.com
GG- 32663094
Pozdrawiam "leszcz25"
Avatar użytkownika
Andrzej
Grupa DFA
 
Posty: 2552
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:51
Lokalizacja: Szczepanów (Dolnośląskie)

Re: Afryka Środkowa

Postprzez mario939 » 22 mar 2012, o 22:26

Ja się nie wypowiadam,podpierdułka.
Przy najbliższej okazji ja wkleja fotki swoich rybek .
Święta się zbliżają i szfagier będzie ze swoim sprzętem,fotki będą napewno leprze i bardziej ulepszone.
ps. wszystko zależy od sprzętu,na święta będę to miał.
Pozdroo...
Pozdrawiam.
Mariusz
mario939
Użytkownik
 
Posty: 65
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 20:13
Lokalizacja: Wrocław

Re: Afryka Środkowa

Postprzez Andrzej » 23 mar 2012, o 12:20

Bardzo chętnie obejrzę Twoje fotki.... :mrgreen: Mam nadzieję, że będą też fotki przecinków... ;)
Obrazek
Prawdziwy facet nie je miodu !... Prawdziwy facet żuje pszczoły! ! !
I pamiętaj....Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Dieslem.
Mail- shrimps.life@gmail.com
GG- 32663094
Pozdrawiam "leszcz25"
Avatar użytkownika
Andrzej
Grupa DFA
 
Posty: 2552
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:51
Lokalizacja: Szczepanów (Dolnośląskie)

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 27 gru 2012, o 21:29

Obrazek

Obrazek
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 6 sty 2013, o 20:22

Obrazek

w trakcie przemiany w Bagnisko

Obrazek
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez Andrzej » 7 sty 2013, o 08:28

Do tego gąszczu liści brakuje tylko kwiatów lotosa. ;)
Obrazek
Prawdziwy facet nie je miodu !... Prawdziwy facet żuje pszczoły! ! !
I pamiętaj....Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Dieslem.
Mail- shrimps.life@gmail.com
GG- 32663094
Pozdrawiam "leszcz25"
Avatar użytkownika
Andrzej
Grupa DFA
 
Posty: 2552
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:51
Lokalizacja: Szczepanów (Dolnośląskie)

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 7 sty 2013, o 22:56

Andrzej napisał(a):Do tego gąszczu liści brakuje tylko kwiatów lotosa. ;)


Dokładnie, tak teraz kombinuje z nimi by mi zakwitły, bo jeszcze nigdy to mi się nie udało w akwarium uzyskać:/
Spróbuje je tak potrzymać max 1 miesiąc na powierzchni, może coś z tego będzie. Nie ma nigdzie na necie takiego poradnika jak sprokurować je do zakwitnięcia, jest kilka pomysłów innych akwarystów, które już testowałem, niestety bez efektu. Na razie efekty są dwa: ciemnica na dole i zasłonięta niemal całkowicie krynia, ciekawe jak ona wytrzyma tak jeszcze miesiąc:/
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez Andrzej » 7 sty 2013, o 23:13

U mnie kwiat wylazł niczym nie "sprowokowany". Więc cierpliwości, bo na prawdę warto poczekać :)
Real foto:
Obrazek
Obrazek
Prawdziwy facet nie je miodu !... Prawdziwy facet żuje pszczoły! ! !
I pamiętaj....Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Dieslem.
Mail- shrimps.life@gmail.com
GG- 32663094
Pozdrawiam "leszcz25"
Avatar użytkownika
Andrzej
Grupa DFA
 
Posty: 2552
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:51
Lokalizacja: Szczepanów (Dolnośląskie)

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 7 sty 2013, o 23:16

Andrzej napisał(a):U mnie kwiat wylazł niczym nie "sprowokowany". Więc cierpliwości, bo na prawdę warto poczekać :)



pozostawiłeś lotosa samego sobie, aż któregoś dnia sam zakwitł?, jaka to była pora roku pamiętasz? masz jakieś foto tego wydarzenia?
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez Andrzej » 7 sty 2013, o 23:18

Fotka powyżej.
Ja swojego sukcesywnie zatapiałem (przycinanie liści nawodnych, oraz uszkadzanie systemu korzeniowego)
Zdjęcie dodałem 27 czerwca 2009r. więc był to okres letni.
Obrazek
Prawdziwy facet nie je miodu !... Prawdziwy facet żuje pszczoły! ! !
I pamiętaj....Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Dieslem.
Mail- shrimps.life@gmail.com
GG- 32663094
Pozdrawiam "leszcz25"
Avatar użytkownika
Andrzej
Grupa DFA
 
Posty: 2552
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:51
Lokalizacja: Szczepanów (Dolnośląskie)

Re: Afryka Środkowa

Postprzez apri cort » 8 sty 2013, o 19:10

Czasem rośliny potrafią zrobić nie lada niespodziankę, pamiętam, jak u mnie zakwitł...nurzaniec, w akwa 17l pod zwykłą biurkową lampką.
apri cort
Stały bywalec
 
Posty: 257
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 09:10
Lokalizacja: Wrocław

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 9 lut 2014, o 10:20

a tak wygląda kwiat Nymphea micrantha kwitnący obecnie w moim akwarium

Obrazek
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez Andrzej » 13 lut 2014, o 06:07

Piękny kwiat.
Kiedy mój lotos zakwitł miałem biały kwiat.
Obrazek
Prawdziwy facet nie je miodu !... Prawdziwy facet żuje pszczoły! ! !
I pamiętaj....Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Dieslem.
Mail- shrimps.life@gmail.com
GG- 32663094
Pozdrawiam "leszcz25"
Avatar użytkownika
Andrzej
Grupa DFA
 
Posty: 2552
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:51
Lokalizacja: Szczepanów (Dolnośląskie)

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 13 lut 2014, o 06:43

Andrzej napisał(a):Piękny kwiat.
Kiedy mój lotos zakwitł miałem biały kwiat.



bo to jest inny gatunek lotosa.

Ty miałeś zapewne Nymphaea lotus a to jest Nymphaea micrantha.
Nie znalazłem na necie info by ktoś w Polsce chwalił się kwitnięciem tego gatunku :)
Wkrótce wstawię nagrany film poklatkowy z rozkwitaniem kwiatu.
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Re: Afryka Środkowa

Postprzez kajman » 14 lut 2014, o 15:06

super baniaczek ten klimat , super foty :D
Avatar użytkownika
kajman
Użytkownik
 
Posty: 35
Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 12:45

Re: Afryka Środkowa

Postprzez cerevelo » 23 lut 2014, o 08:27

a tak zakwita lotos

http://www.youtube.com/watch?v=vN7neU4V ... load_owner

można się zachwycać:)
cerevelo
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lut 2012, o 11:19

Zostaw komentarz


Powrót do Akwaria 251L i więcej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość