[
Moderator: Grupa DFA
swierzak napisał(a):ale chcesz prawdziwego zbrojnika czy zbrojnika.
Kitaj napisał(a):Genialny korzeń!
zimx napisał(a):
myślę, że choć trochę pomogłem, oczywiście niech się wypowiedzą jeszcze bardziej doświadczeni
szanctom napisał(a):Trzymam kciuki! Startujesz w tym samym czasie co ja, więc trzymam nawet podwójnie!!
Morfi napisał(a):może pierwotniaki zaczynają kwitnąć, zniknie samo po kilku dniach
Spiek wedle instrukcji powinno się moczyć, sam nie używam to nie mam doświadczenia w tej materii. U mnie od zawsze sprawdza się dyfuzor ze strzykawki z drewnem lipowym ( na Alledrogo za jakieś gorsze do kupienia )
a bakterie na start jakieś dawałeś ?
napadywacz napisał(a):1410
http://www.netmak.pl/przepis-na-bimber-1410.html
Przecier napisał(a):napadywacz napisał(a):1410
http://www.netmak.pl/przepis-na-bimber-1410.html
Hahaha a tak poważnie????
Andrzej napisał(a):Na mchu prawdopodobnie osadził się nalot z mętnej wody. Tak przynajmniej wnioskuję po zamieszczonych fotkach.
Poczekaj jeszcze trochę aż meszek odbije. Rośnie wolniej i stąd problemy na starcie.
Co do grzałki, to sprawdzałeś jaka jest temp. w akwarium bez niej?
Morfi napisał(a):Ja kiedyś kupiłem purigen, faktycznie woda była mocno przejrzysta po tym ( ale po zwykłym węglu tak samo ). Natomiast florigen wciąga też azot i to nie tylko no2 ale i potrzebny no3 ... tak więc w roślinnym jest zbędny. U mnie torebka purigenu zużyła się bardzo szybko, może niby to reanimować w wybielaczach ale ja już się więcej za to nie brałem.
Też na samym początku wiele panikowałem i wydałem nie potrzebie sporo kasy w błoto To chyba standard
Nie wiem co się tej grzałki czepiacie, jak mu wizualnie nie przeszkadza a grzałka jest nastawna to przecież w niczym nie zaszkodzi
Przecier napisał(a):Czyli wyjąć go ??? Minęło 5 dni.
A powiedzcie mi CO2 mam teraz mieć na maxa rozkręcone czy lepiej dawkować??? bo PH mam już poniżej 6,2.