.

Drodzy akwaryści!

Rabaty dla forumowiczów DFA
Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej


Glonojad do oddania!!!

[ Komentarze Facebooka]

Moderator: Grupa DFA

Glonojad do oddania!!!

Postprzez Besta » 12 kwi 2016, o 12:30

Witam. Siostra dała mi na przechowanie swoje akwarium bo musiała wyjechać. Ja myśląc że ją uszczęśliwie pod namową córeczki kupiłam w skepie zoologicznym "glonojada". Bo pomyślałam że co to za akwarium bez glonojada. Kompletnie nie znam się na akwarystyce. Ale słyszałam że te rybki pasują do każdych wiec nie będzie problemu. Owy osobnik to zbrojnik ok 10-15 cm. Przez pierwsze 2 tyg robił straszne kupy i zabrudzil cuałe akwarium. Teraz juz się uspokoiło. Ale siostra jak wróciła nie jest zadowolona z jego obecności. Ona na danonki noeonki i coś tam jeszcze. Owy glonojad siedzi całe dnie w zameczku. Szkoda mi go ale musze go komuś oddać. Bardzo nieprzemyślane to decyzja była. Może ktoś chętny? ?? Mogę wysłać jego zdjęcie na e-maila
Besta
Nowicjusz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 kwi 2016, o 12:07

Re: Glonojad do oddania!!!

Postprzez vanos » 12 kwi 2016, o 12:30

Witam,

Rybek o nazwie Danonki nie znam ale może ;)

Ja swojego glonojada 0,5 kg oddałem w wiaderku do Ikoli na orzechowej może oni przygarną ...

pozdrawiam

JAcek
vanos
Użytkownik
 
Posty: 53
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 08:44

Re: Glonojad do oddania!!!

Postprzez Besta » 12 kwi 2016, o 12:36

No właśnie Hehe wiedziałam że podobnie brzmiało, nie danonki a danio.

-- 12 kwi 2016, o 12:36 --

Tak, dziękuję słyszałam że czasem sklepy przyjmują, ale postanowiłam najpierw tu poszukać. Może znajdzie się chętny.
Besta
Nowicjusz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 kwi 2016, o 12:07

Re: Glonojad do oddania!!!

Postprzez vanos » 12 kwi 2016, o 12:42

:)

To bardzo popularne ryby i do tego dość szybko rosnące ( a co za tym idzie i wydalające ...).

Moim skromnym zdaniem ciężko będzie znaleźć tu chętnych ale zawsze warto próbować.

PZDR

Jacek
vanos
Użytkownik
 
Posty: 53
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 08:44