.

Drodzy akwaryści!

Rabaty dla forumowiczów DFA
Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej


Regulamin Forum

[ Komentarze Facebooka]

Administracja, informacje dla użytkowników

Moderator: Grupa DFA

Regulamin Forum

Postprzez Ptaku » 16 gru 2009, o 15:40

Regulamin forum DFA.net.pl


1. Uczestnictwo w forum oznacza akceptację przez użytkownika:
1. Poprawiania i usuwania napisanych przez użytkownika tekstów, jego fragmentów, załączonych fotografii i innych załączników jeżeli naruszają one interes osób trzecich, nie spełniają norm pożycia społecznego, służą wywołaniu kłótni i w inny sposób nie są w zgodzie z regulaminem.

2. Bezpłatnego udostępnienia zamieszczonych materiałów do których posiada on prawa własności (zdjęć, rysunków, itp.) do celów niekomercyjnych związanych z promocją forum. Nie jest to absolutnie związane z przekazaniem praw autorskich do tych materiałów przez jego właściciela.

3. Otrzymywania okresowo informacji od administracji dot. istotnych zmian na forum.


2. Pisanie na forum i w SB
1. We wszystkich wypowiedziach zachowujemy literę prawa (w tym ustawy o prawach autorskich), kulturę wypowiedzi - tzw. netykietę i reguły języka polskiego.

2. Wypowiedzi mają mieć związek z tematem wątku a ten musi być założony w odpowiedniej kategorii forum. Posty na inne tematy, krótkie - nic nie wnoszące treści posty będą traktowane jako off-topic (OT) i usuwane bez ostrzeżenia. Tematy zakładane w złej kategorii będą przenoszone. Wątki wielotematyczne mogą być dzielone.

3. Zalecane jest sprawdzenie, czy dany problem nie został już wcześniej poruszony na forum. Powtarzanie tego samego tematu może być traktowane jako OT i jako taki usuwany.

4. Cytowanie czyjejś wypowiedzi powinno być krótkie - dotyczące wyłącznie fragmentu do którego chcemy się ustosunkować.

5. Właścicielami postów są ich twórcy. Właściciele oraz administratorzy i moderatorzy forum nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez użytkowników. Równocześnie nie zastrzegają sobie prawa do wyłączności tekstu tylko na tym forum.


3. Sygnatury i avatary
1. Prosimy o stosowanie krótkich sygnatur komponowanych zgodnie z p. II.1. regulaminu.

2. Ewentualne bannery i avatary nie mogą zanadto rozpraszać użytkowników.

3. W sygnaturze możliwe jest odsyłanie do innych stron www (również firmowych) jednak bez nachalnej reklamy.



4. Reklamowanie
1. Reklamowanie sklepów, firm, stron internetowych związanych z akwarystyką, sponsorów oraz oczywiście ich ofert, aktualnych promocji, zmiany asortymentu itd. odbywa się w dziale „Administracja”. Kategorie "sklepy" oraz "Partnerzy". Przeznaczone są do promowania sklepów i for. Wszelkich zmian w tych działach dokonuje administracja forum.

2. Reklamowanie innych forów odbywa się w dziale "Partnerzy". Dopuszczalne jest ich reklamowanie w sygnaturze na zasadzie wzajemności (tj. na reklamowanym forum takie działanie nie może być zabronione). W przeciwnym wypadku odwołanie takie może zostać usunięte.


5. Utrzymywanie porządku na forum

1. Porządek nad forum utrzymuje administracja forum (administratorzy i moderatorzy), którzy wybierani są spośród użytkowników forum na zasadach ogólnie akceptowanych na forach internetowych..

2. Osoba niestosująca się do regulaminu, będzie karana ostrzeżeniami oraz tzw. banami wg reguł powszechnie akceptowalnych na większości forów. Administratorzy i moderatorzy nakładają ostrzeżenia i kary według własnej oceny. W przypadkach spornych prosimy o kontakt z osobą wystawiającą bądź Administratorem. Być może wystarczy wasze wyjaśnienie aby zmienić decyzję administracji.


6. Inne
1. Zabronione jest podszywanie się pod inne osoby, choćby przypadkowo – w tych sytuacjach administracja będzie prosić o zmianę spornych elementów (nick, avatar itp.) a w przypadkach odmowy bądź milczenia będzie ona usuwać taką zgodność według własnego uznania.

2. Sugerowanie sposobu pracy administracji i modów odbywa się w dziale "Sprawy forum". Dotyczy to również propozycji zmian regulaminu. Ewentualną uwagi dot. treści określonych postów i wątków należy zgłosić wprost do moderatorów lub administratorów.

3. Regulamin jest w ciągłym rozwoju i jego ewentualne zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania. Obowiązkiem użytkowników jest jego respektowanie a jego nieznajomość nie zwalnia od odpowiedzialności.

4. W sprawach, których nie obejmuje regulamin rozstrzygający jest głos Administratora.

7. Giełda
1. Reklamowanie sprzedaży indywidualnej możliwe jest tylko w dziale "Giełda". Zalecane jest podanie w ofercie ceny produktu. Wszystkie tematy starsze niż 30 dni w dziale giełda są usuwane automatycznie jako przeterminowane.

2. Każdy temat działu "Giełda" w swoim nagłówku powinien zawierać miejscowość, oraz informację czego dotyczy oferta.

3. Tematy niezgodne z regulaminem będą usuwane do 24 godzin po uprzednim upomnieniu administracji.


Prosimy o zgłaszanie przypadków naruszenia regulaminu do Adminów.
Administracja DFA.net.pl ma prawo do zmiany powyższego Regulaminu.
Obrazek

DFA na Facebooku: http://tnij.org/dfafb
Avatar użytkownika
Ptaku
Przyjaciel
 
Posty: 348
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 17:40
Lokalizacja: Wrocław/Środa Śląska

Zostaw komentarz

Powrót do Sprawy forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości