.

Drodzy akwaryści!

Rabaty dla forumowiczów DFA
Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej


{wrocław] przyjme roslinki/slimaki/rybki

[ Komentarze Facebooka]

Moderator: Grupa DFA

{wrocław] przyjme roslinki/slimaki/rybki

Postprzez Akunamakata » 6 kwi 2012, o 06:58

Witam przyjme wszystkie nadwyzki hodowlane od kolegow akwarystow tj roslinki, slimaki, rybki, raki doslownie wszystko co jest wam zbedne wiec jesli wywalacie roslinki do smieci to prosze o pw lub mail zulus222@gmail.com lub o smsa 724386557 dzieki wielkie
Akunamakata
Nowicjusz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 13:20

Re: {wrocław] przyjme roslinki/slimaki/rybki

Postprzez Andrzej » 6 kwi 2012, o 15:22

Mam do oddania 3 Pielęgnice Cytrynowe (Amphilophus citrinellus). ;)

Opis gatunku( źródło: Akwarium.info.pl)

POCHODZENIE:
Ameryka Południowa
WIELKOŚC:
40cm
ZACHOWANIE:
Agresywna i terytorialna ryba. Należy trzymać wyłącznie z innymi dużyni, silnymi pielęgnicami. Chętnie przekopuje podłoże. Dlatego powinno się zabezpieczyć dno zbiornika styropianem jeśli jako dekoracji używa się kamieni.
DYMORFIZM:
Samce są większe, mają charakterystyczny guz tłuszczowy na głowie. Powiększa się on w okresie tarła.
TEMPERATURA:
24-28*C
WODA:
pH 7,2-8,0 ; woda bardzo dobrze filtrowana i często podmieniana. Zaleca się podmianę 20% objętości wody nawet dwa razy w tygodniu.
POKARM:
Wszystkożerna, nie ma większego problemu z wykarmieniem. Należy dobierać wiekość pokarmu do rozmiarów ryb.
ROZMNAŻANIE:
Temperatura 26*C. Woda silnie filtrowana i napowietrzana. Ryby przed tarłem należy obficie karmić. Agresja ryb w czasie tarła znacznie wzrasta. W akwarium wykopywane są dołki w podłożu, służące jako gniazdo. Ikra składana na kamieniu. Samica wachluje ikrę płetwami piersiowymi, zapewniając stały przepływ wody i tlenu. Wybiera też zapleśnione ziarna. Wylęg po około 3-4 dniach. Wtedy rodzice przenoszą mode do dołka w podłożu - gniazda. Młode mależy karmić larwami solowca, nicieniami mikro i pylistą suchą paszą. Podchów szybko rośnie.
OPIS:
Wymaga zbiornika o długości conajmniej 150cm. Jednak i w mniejszych zbiornikach ryby potrafią podchodzić do tarła. Nie urosną jednak do tak znacznych rozmiarów. Jako podłoże gruba warstwa żwiru. Dekoracje z dużych korzeni. Ryba jest bardzo inteligentna. Rozpoznaje akwarystę i daje się karmić z ręki.
Obrazek
Prawdziwy facet nie je miodu !... Prawdziwy facet żuje pszczoły! ! !
I pamiętaj....Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Dieslem.
Mail- shrimps.life@gmail.com
GG- 32663094
Pozdrawiam "leszcz25"
Avatar użytkownika
Andrzej
Grupa DFA
 
Posty: 2552
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:51
Lokalizacja: Szczepanów (Dolnośląskie)

Re: {wrocław] przyjme roslinki/slimaki/rybki

Postprzez Akunamakata » 6 kwi 2012, o 15:51

Witaj z chcecia bym przyjol tylko czy aby ich nie szkoda? ja potrzebuje nadwyzek akwariowych do skarmienia dla zolwi jako urozmaicenie. Aktualnie baniak mam nie czynny z rybkami. Trzeba bylo pisac 4 miesiace temu to mialem 200l z pielegnicami a teraz musze zbastowac na jakis czas bo za duzo roboty.
no chyba ze nie szkoda to wezme jak cos to pw
Akunamakata
Nowicjusz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 13:20

Re: {wrocław] przyjme roslinki/slimaki/rybki

Postprzez Andrzej » 6 kwi 2012, o 20:38

Nie no wolał bym je oddać komuś do zbiornika.... A żółwie karm mrożoną stynką. ;)
Obrazek
Prawdziwy facet nie je miodu !... Prawdziwy facet żuje pszczoły! ! !
I pamiętaj....Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Dieslem.
Mail- shrimps.life@gmail.com
GG- 32663094
Pozdrawiam "leszcz25"
Avatar użytkownika
Andrzej
Grupa DFA
 
Posty: 2552
Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:51
Lokalizacja: Szczepanów (Dolnośląskie)

Re: {wrocław] przyjme roslinki/slimaki/rybki

Postprzez Akunamakata » 6 kwi 2012, o 21:11

karmie karmie ;] tylko czasem przydalo by sie im troche "sportu" w lataniu za rybkami ;] poza tym mam juz sporo zolwi z "odzysku" i ciezko z karma najbardziej z roslinkami niektore nie chca ladowych jesc a za wiele kasy nie mam na kupowanie pisti czy kabomby bo na jeden raz one zjadaja za 15pln ;] sam hoduje rosliny ale tez nie styka ;p
Akunamakata
Nowicjusz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 13:20

Zostaw komentarz


Powrót do Oddam/Przyjmę/Zamienię

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość